Διαβάζουμε παρέα...με την
κ. Λότη Πέτροβιτσ- Ανδρουτσοπούλου
«Επειδή η ζωή δίχως παραμύθι συχνά γίνεται
αφόρητη...», Λότη Πέτροβιτσ- Ανδρουτσοπούλου
Με μεγάλη μας χαρά και τιμή σας παρουσιάζουμε το μήνυμα, για αυτές τις δύσκολες ημέρες που περνάμε, της αγαπημένης μας συγγραφέως κ. Λότης, και την ευχαριστούμε πολύ για αυτό. Συμμεριζόμενη την δύσκολη κατάσταση που ζούμε, μας στέλνει μαζί με την αγάπη της και το παραμύθι της
"Το ποσούμ και το Φίδι", Από το βιβλίο "Ο Βάτραχος, η γάτα και το φίδι - Αφροαμερικάνικα παραμύθια", εκδόσεις Πατάκη, εικονογράφηση Δημήτρης Φουσέκης
Κάνοντας κλικ παρακάτω μπορείτε να το διαβάσετε και αν μας στείλετε μήνυμα θα σας σταλεί και ηχογραφημένο, καθώς μας έδωσε την άδεια να το ηχογραφήσουμε, για να μπορείτε να το ακούσετε και αν επιθυμείτε μπορείτε να μας στείλετε μια ζωγραφιά.
Επίσης στο παραπάνω link που είναι και το προσωπικό ιστολόγιο της συγγραφέως μπορείτε να περιηγηθείτε στις συλλογές της, να διαβάσετε κείμενα της και να μάθετε για τη ζωή της και το μεγάλο της έργο.
Αλλά δεν σταματάμε εδώ
Το παρακάτω κείμενο αποτελεί απόσπασμα από το βιβλίο της «Τα παιδιά της ΄Ανοιξης» - Σειρά: Ιστορίες με τους 12 μήνες, Πατάκης 1988, 19η έκδοση 2019. Εικ.: με κολάζ της Λ.Π.-Α.)
Διαβάστε παρέα με την οικογένεια σας το κείμενο και έπειτα βγείτε μια βόλτα να απολαύσετε τις ηλιόλουστες ημέρες του μήνα Απρίλη.
Ανακαλύψτε σημάδια της άνοιξης και αποθανατίστε τα με τη φωτογραφική σας μηχανή.
Δημιουργήστε με ότι υλικά διαθέτετε στο σπίτι στοιχεία της φύσης του αναφέρονται μέσα στο κείμενο, όπως σύννεφα φτιαγμένα από βαμβάκι, ήλιο από πλαστελίνη, χελιδόνια από μαρκαδόρο στο χαρτί και ότι άλλο μόνοι σας εντοπίσετε.
Ζωγραφίστε τον ψεματούρη Απρίλη και τις σκανταλιές του.
Όλες σας οι φωτογραφίες θα πλαισιώσουν το κείμενο και θα δημιουργηθεί ένα όμορφο ψηφιακό βιβλίο .
Καλές βιβλιο..αναγνώσεις!!