Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Η Βιβλιοσυνέντευξη... των μικρών δημοσιογράφων, με τη Γιώτα Αλεξάνδρου



                  Η Πρώτη μας ΒιβλιοΣυνέντευξη...
ως μικροί δημοσιογράφοι έγινε μια ιδιότυπη ψηφιακή εφημερίδα.












Η εκπαιδευτική διαδικασία συνεχίστηκε από το σπίτι...και το κλείσιμο των σχολείων λόγω του κορωνοϊού δεν μας εμπόδισε καθόλου σε αυτό. Μας οδήγησε σε άλλα μονοπάτια, καινούργια και ίσως και λίγο δύσκολα για πολλούς από εμάς αλλά με τη θέληση και την καλή συνεργασία όλα ξεπεράστηκαν και το αποτέλεσμα της πρώτης μας προσπάθειας μας αντάμειψε με το παραπάνω.

Λίγο μόνο ας θυμηθούμε πως ξεκινήσαμε...

 Η Αποστολή μας ήταν...να διαβάζουμε ή να ακούμε μαζί...αλλά από την ασφαλή απόσταση του σπιτιού μας, αγαπημένα βιβλία και να περνάμε το χρόνο μας δημιουργικά με αυτά. Να θέσουμε τις ερωτήσεις μας στην κυρία μας, όπου εκείνη με τη σειρά της τις προώθησε στη συγγραφέα, η οποία με μεγάλη χαρά δέχτηκε να μας απαντήσει. 



"Διαβάζονταςμαζίπαρέα..απότοσπίτι" 
και συνεχίζουμε!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου